Składanie zamówień
Złożenie zamówienia w Puckator jest proste, łatwe i bezpieczne. Poniżej znajduje się łatwa, krok po kroku, instrukcja dotycząca składania zamówienia online. Jesteśmy firmą internetową, więc wolimy nie przyjmować zamówień telefonicznych, jednak jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, na które nie ma odpowiedzi poniżej, nie wahaj się skontaktować z nami w celu uzyskania dalszych informacji.
Ieśli zwykle zamawiasz za pośrednictwem jednego z naszych agentów, możesz również złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej strony, wystarczy zamieścić informację, że jesteś istniejącym klientem: Kontakt z przedstawicielem
Krok 1 - Rejestracja
Aby uzyskać pełen dostęp do informacji o produkcie, w tym cen, wymagana jest darmowa rejestracja na naszej stronie. Po zarejestrowaniu się nie ma obowiązku składania zamówienia, a wszystko, czego potrzebujesz, to imię i nazwisko, adres e-mail i wybór bezpiecznego hasła.
Krok 2 - Zakupy
Po dokonaniu rejestracji uzyskają Państwo dostęp do wszystkich informacji o produktach, w tym cen i stanów magazynowych, a na stronie kategorii i produktów pojawi się nowy przycisk, „Dodaj”. Kiedy zobaczysz produkt, który Ci się podoba, wprowadź ilość produktu i naciśnij „Dodaj”. U góry strony znajduje się szybki podgląd koszyka, gdzie po dodaniu produktu wartość koszyka będzie aktualizować się na bieżąco.
- Waluta - Na zielonym pasku u góry strony znajduje się lista rozwijana, w której można wybrać walutę.
- Produkty sprzedawane w większych ilościach - Niektóre pozycje na naszej stronie można kupić tylko w większych ilościach. Dzieje się tak, albo ze względu na sposób ich pakowania, albo w celu zaoferowania różnorodności danego produktu. Te produkty będą miały numer, na przykład 12 lub 24 w polu ilości i będzie można zamawiać tylko te wielokrotności. Jeśli wpiszesz liczbę, która nie jest wielokrotnością ilości, system automatycznie zaokrągli ją w górę do następnej wielokrotności. Na przykład: produkt jest dostępny tylko w 12-ach, wpisujesz 20, to koszyk zaokrągli go do 24.
Krok 3 – Przeglądanie koszyka
Gdy skończysz zakupy i Twój koszyk osiągnie minimalną wartość zamówienia, będziesz mógł przejść do płatności.
Kliknij link do koszyka u góry strony i przejrzyj swoje produkty. Możesz przejść do kasy, aby złożyć zamówienie lub przejść do opcji Wyświetl i Edytuj koszyk, aby zrealizować kupony i zmienić ilości zamawianych produktów.
- Produkty wyprzedane - Nasz system automatycznie przechowuje Twój koszyk, więc jeśli coś zostanie wyczerpane, to po ponownym zalogowaniu, zostanie to oznaczone jako * WYPRZEDANE * w Twoim koszyku. Jeśli w koszyku znajduje się produkt, którego nie ma na stanie,system NIE pozwoli na przeniesienie go do kasy. Usuń przedmiot, którego nie ma w magazynie, a umożliwi to przejście do płatności.
Krok 4 - Informacje o dostawie
Następnym krokiem jest wybranie adresu i sposobu dostawy. Jeśli dodałeś już adres, ale adres dostawy różni się od Twojego podstawowego adresu, możesz go zmienić. Kliknij „+ Nowy adres”, aby dodać nowy adres, lub kliknij przycisk „Wyślij tutaj” na istniejący adres. Jeśli jeszcze nie dodałeś żadnych adresów, wypełnij formularz, który się pojawi.
- Sposób dostawy - Sposób dostawy zależy od Twojej lokalizacji. W przypadku standardowych adresów w Wielkiej Brytanii dostępna będzie opcja wysyłki standardowej i priorytetowej. W Europie będzie dostępna jedna opcja wysyłki oparta na lokalizacji i wartości zamówienia. W przypadku lokalizacji w pozostałych krajach świata nie jestesmy w stanie ustalić jednej ceny ceny, ponieważ musimy uzyskać wycenę od naszego kuriera w zależności od wielkości zamówienia. Jeśli jesteś nowym klientem, skontaktujemy się z Tobą, podając szacunkową wycenę dostawy, którą możesz zaakceptować lub odrzucić. Jeśli zamawiałeś już u nas wcześniej, przygotujemy Twoje zamówienie,a następnie poinformujemy Cię o łącznej sumie razem z wysyłką. Jeśli preferujesz, abyśmy za kazdym razem kontaktowali się z Tobą w sprawie wyceny wysyłki , dodaj notatkę w polu komentarza.
Wszystkie ceny wysyłki są cenami netto, a pełne informacje o dostawie można znaleźć na naszej stronie Dostawa & Wysyłka
Krok 5 - Informacje o płatności
Tutaj możesz wprowadzić swój adres rozliczeniowy, jeśli jest inny niż adres dostawy. Aby go zmienić, postępuj zgodnie z tymi samymi instrukcjami, jak w przypadku adresu dostawy.
- Bony Upominkowe / Kody Rabatowe - Jeśli prowadzimy promocję lub masz kod z ogłoszenia, to jest to miejsce, w którym możesz go wprowadzić. Wpisz kod w polu kuponu i kliknij zrealizuj. Następnie u góry strony wyświetli się komunikat „Kupon został pomyślnie użyty”. Jeśli wystąpi problem, wpisz notatkę w polu komentarzy na dole strony, a nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą.
- Opcje płatności - Oferujemy 2 główne opcje płatności, PayPal i przelew bankowy. Proszę wybrać preferowaną metodę.Pełne informacje o płatności można znaleźć klikając tutaj.
Krok 6 - Potwierdzenie
Na następnej stronie możesz potwierdzić zamówienie, zobaczyć zamówione produkty i ilości, wartość wraz z kosztami dostawy a także fakturę i adresy dostawy PROSIMY O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z TYMI INFORMACJAMI. Podane informacje przyjmujemy jako poprawne, jeśli podasz zły adres dostawy, nie będziemy tego wiedzieć, więc sprawdź dokładnie, czy wszystkie wprowadzone informacje są poprawne.
Aby dokonać zmian, kliknij przycisk edytuj obok informacji,a następnie, kliknij „potwierdź zamówienie” . Jeśli wybrałeś Paypal, zostaniesz przekierowany do naszego bezpiecznego systemu płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami i dokonaj płatności. Po zakończeniu płatności zostaniesz przekierowany z powrotem na naszą stronę. Jeśli wybrałeś przelew bankowy, zostaniesz przekierowany na stronę zakończenia zamówienia.
Otrzymasz teraz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Po wysyłaniu zamówienia jego status jest aktualizowany, a Ty otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail ze szczegółami zmiany statusu. Jeśli w dowolnym momencie zechcesz sprawdzić zamówienie lub zobaczyć numer referencyjny (tracking number), po prostu zaloguj się i przejdź do sekcji „Twoje konto”
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące składania zamówienia, zadzwoń do nas lub napisz do naszego zespołu obsługi klienta biuro@puckator.pl